Röviden

Rajongásaim kivetülése: F1, anime, eurobeat, reklámok.

Friss topikok

Címkék

2012 (8) 2013 (1) 2014 (44) 2015 (50) 2016 (64) 2017 (55) 2018 (62) 360noscope (1) 8 ker (1) album (1) alcím (1) alonso (58) alternatív (1) anime (32) anime show (1) arizona (1) asztalos sándor út (1) auchan (1) auchan hónap (1) autópark (1) aya (1) a beat c (1) a haza nem eladó (1) bahrein (3) baja (1) batman (1) baumgartner zsolt (1) beszámoló (1) bianchi (1) blazeit420 (1) bor (1) bottas (39) bulvár (1) button (15) chetz (1) chilton (2) CiaoJules (1) cica (1) comics salón (1) cosplay (28) csúszás (1) czollner (1) dakar (1) dave rodgers (1) dél amerika (1) dioráma (1) di resta (1) domino (1) együtt 2014 (1) elemzés (1) ellen baker (1) énblog (1) ericsson (21) eurobeat (6) farkas (1) felipe is faster (1) felirat (1) ferrari (1) fesztivál (1) fhs (1) film (1) fkgp (1) forma1 (1) formula-1 (200) formula e (14) fotó (4) freight nation (1) fritharn (1) gasly (10) gery (1) giovinazzi (2) gm rally (1) graffiti (13) grosjean (27) grumpy cat (1) gta online (1) gti (1) gti racing (1) gutierrez (7) hamilton (42) hartley (6) haryanto (1) HAYA (16) heat (1) heats (1) heidfeld (1) hirdetés (4) hot import nights (1) hülkenberg (25) így készült (1) impossible girls (1) indy500 (1) indycar (1) interjú (2) internet (1) IRL (1) itthon (1) jackson (1) japán (2) játék (4) jesz (1) jetvill (1) juiced2 (1) kaland (1) kamuprogram (1) képregény (103) kifogás (1) klisé (1) kobayashi (2) kommentár (258) komx (1) konverter (1) közvágóhíd (1) kritika (5) kti (1) különdíj (103) kvyat (26) lajcsi (1) leclerc (12) lista (8) lokál (1) los minidrivers (104) lotterer (1) lucky star (1) luke skywalker (1) mad max (1) magnussen (28) magyarázkodás (2) magyarország (1) magyar posta (1) magyar utánégetés (1) maldonado (15) mashup (1) massa (25) maylander (1) melbourne (1) mém (1) meme (1) mercedes (1) merhi (4) metropol (1) MLG (1) monaco (1) mondocon (22) montázs (1) morcica (1) moreno (1) múmia (1) munkáspárt (1) näeviss (1) naka (1) napló (1) nasr (10) németek (1) new horizon (1) ocon (13) olaszország (1) összefogás (1) ősz (1) otaku szektor (2) otp (1) palik (1) palmer (10) perez (26) plakát (3) politika (1) posta (1) pozsony (2) prius (1) prost (1) raikkönen (37) rajongás (1) rajz (2) rali (1) rally (1) régicucc (1) reklám (9) reklámvarjú (8) riak (1) ricciardo (54) rosberg (21) sainz (24) seiyuu (1) sirotkin (4) sms (1) sonaera (1) soroksári út (1) sport és egészség (1) status update (1) stevens (5) stroll (12) sutil (2) szárny (1) szavazás 2014 (1) szinkron (1) szlogen (1) szlovákia (1) szocdemek (1) szocsi (2) szoftver (1) szolgálati közlemény (13) szüret (1) tard (1) teherpályaudvar (1) tél (1) terebes (1) terepverseny (1) tervezés (1) tesztszezon 2014 (1) tesztszezon 2016 (1) top10 (1) továbbisvan (1) toyota (1) tutorial (1) úmp (1) választás 2014 (6) vandoorne (10) varjú (1) vergne (4) versenyzés (1) verstappen (51) vettel (61) videó (4) világbajnok (1) viola (1) vírusirtó (1) vita (1) wavpack (1) webber (1) wehrlein (10) yozsefváros (1) zöldek pártja (1) Címkefelhő

haya.png "Csak ülök, csak ülök a kis cellámban,
Csak ketten vagyunk itt: én és az ágyam."
(Animal Cannibals: Nem én vagyok a Cápa)

Amikor nekiálltam a Középsz*rból középszerbe sorozatnak, nem gondoltam, hogy elveszítem a teljes közönségem. Elismerem, ez így nagyon tömény volt, jobb lett volna több cosplay történetét összefűzve leközölni, hetente egyszer. Mondjuk 1 poszt - 1 év haladásban. Viszont így szereztem egy kis kitartást, amit majd kamatoztathatok a hamarosan induló HAYA the Wicked Tengu Facebook-oldalamnál! És nem csak cosplay lesz ott, mert az elég szezonális, hanem sok-sok fotó is (ki nem néznéd, mi? Te kis huncut), meg a rajzaimat is onnan osztom meg a továbbiakban. Majd írok róla, ha elindult.

A kattintáson túl a legutóbbi cosplayem lesz látható, meg az, hogy mi hiányzik nekem a középszerből való kitűnéshez.

Szóval, mivel a Siegfried v1,5 csak egy felújítás volt, és még csak nem is olyan horderejű, ami indokolta volna a külön sorszámot (nem úgy, mint Houka első vs második eljövetele), a legutóbbi CP-mnek a Lucky Star lángoló szenvedélyű manga-, BD- és egyéb merch-árusát, Anime Tenchout tartom.

j14card.png

Ebben a cosplayben abszolút nincs nagy truváj, a ruha teljesen új munka, egyedül a sapka lett egy használt vörös baseball-sapkából deriválva, mivel nem találtam ilyen fazont újonnan. Főleg ilyen színben. Talán a paróka ér meg egy újabb mondatot, mert ilyen kevéssel a viselés előtt még nem vettem ilyesmit. A Con szombati napján vettem át (pontosabban Aya vette át), vasárnap meg már rajtam volt. Hozzáadott érték részemről - persze azon kívül, hogy én vettem minden anyagot a ruhához - a sapkán lévő két kandzsi felfestése, meg egy névtábla készítése a kötényemre, ami itt pont nem látszik.

És most, hogy a széria végére értem, elmondom (jórészt magamnak), hogy mik volnának azok a triviális következő lépcsők, amiket én még nem ugrottam meg. 

1.: paróka belövése. Ez pont a fentebb látható cosplaynél volt égető, mivel a lelapult frizura miatt sokan a Hataraku! Maou-sama kényszerből gyorséttermi eladónak állt démon nagyurát látták bennem. Anime Tenchounak elég extrém, hátra és felfelé tupírozott haja van, kicsit Dragon Ball stílusban, bár Super Saiyan szintig nem elvíve a méretet. Ezt mindenképp meg kell játszanom legközelebb.

2.: kontaktlencse. Ayához jól jönne egy vörös, és mindig látom, hogy eléggé alap volna egy ilyet beszerezni, de sosem szántam még el magam egy látogatásra az optikushoz, hogy egyáltalán elfogadná-e a szemem.

3.: smink. Nos, nekem elég hamar zsírosodó bőröm van, és ez kardinális probléma. Ha valahogy meg lehetne oldani, a gyakori lemosáson kívül...

4.: feltűnőbb, kidolgozottabb ruhák. Mint a profiknak. Ahogy itt is előkerült már, nekem édesanyám varrja a cosplayeim ruha részét, én az anyagot veszem hozzá. És mivel amúgy hivatásos varrónő, rengeteg egyéb teendővel, így nem sok ideje jut a mi őrültségeinkre. De engem valahogy nem is érdekel a cicoma. Nekem a fotózás és a jó hangulat mindennél előrébb való, ha kimegyek egy Conra, ez már a kezdetek óta így van. És ebből nem adnék alább a továbbiakban sem.

Ennyi lettem volna. Hétvégén F1!

Ja, és a végére még egyszer, a történet eddigi részei.

Segítség, egy fogalmatlan újonc! (2014 tavasz)
Messze van még az a Konoha? (2014 nyár)
Egy kard és mögötte a sötétség (2014 ősz)
Négyes csomagban olcsóbb (2014 tél)
Frissítés telepítése folyamatban (2015 tavasz)
Dobj már egy hárompontost! (2015 ősz)
A legkevésbé ismert kitsune (2015 ősz-tél)
Fogadj örökbe egy youkait (2016 tavasz)
Van, ami összeköt (2016 nyár - 1. rész)
Mert a méret igenis számít (2016 nyár - 2. rész)
A szeleburdi szőke vigyori (2016 tél)
Kitsune - kitsune - daitengu!! (2017 tavasz)
Felszállási engedély megadva (2017 nyár)

Címkék: kommentár cosplay 2018 mondocon HAYA

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://waryou1afun.blog.hu/api/trackback/id/tr4213900808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása