Röviden

Rajongásaim kivetülése: F1, anime, eurobeat, reklámok.

Friss topikok

Címkék

2012 (8) 2013 (1) 2014 (44) 2015 (50) 2016 (64) 2017 (55) 2018 (62) 360noscope (1) 8 ker (1) album (1) alcím (1) alonso (58) alternatív (1) anime (32) anime show (1) arizona (1) asztalos sándor út (1) auchan (1) auchan hónap (1) autópark (1) aya (1) a beat c (1) a haza nem eladó (1) bahrein (3) baja (1) batman (1) baumgartner zsolt (1) beszámoló (1) bianchi (1) blazeit420 (1) bor (1) bottas (39) bulvár (1) button (15) chetz (1) chilton (2) CiaoJules (1) cica (1) comics salón (1) cosplay (28) csúszás (1) czollner (1) dakar (1) dave rodgers (1) dél amerika (1) dioráma (1) di resta (1) domino (1) együtt 2014 (1) elemzés (1) ellen baker (1) énblog (1) ericsson (21) eurobeat (6) farkas (1) felipe is faster (1) felirat (1) ferrari (1) fesztivál (1) fhs (1) film (1) fkgp (1) forma1 (1) formula-1 (200) formula e (14) fotó (4) freight nation (1) fritharn (1) gasly (10) gery (1) giovinazzi (2) gm rally (1) graffiti (13) grosjean (27) grumpy cat (1) gta online (1) gti (1) gti racing (1) gutierrez (7) hamilton (42) hartley (6) haryanto (1) HAYA (16) heat (1) heats (1) heidfeld (1) hirdetés (4) hot import nights (1) hülkenberg (25) így készült (1) impossible girls (1) indy500 (1) indycar (1) interjú (2) internet (1) IRL (1) itthon (1) jackson (1) japán (2) játék (4) jesz (1) jetvill (1) juiced2 (1) kaland (1) kamuprogram (1) képregény (103) kifogás (1) klisé (1) kobayashi (2) kommentár (258) komx (1) konverter (1) közvágóhíd (1) kritika (5) kti (1) különdíj (103) kvyat (26) lajcsi (1) leclerc (12) lista (8) lokál (1) los minidrivers (104) lotterer (1) lucky star (1) luke skywalker (1) mad max (1) magnussen (28) magyarázkodás (2) magyarország (1) magyar posta (1) magyar utánégetés (1) maldonado (15) mashup (1) massa (25) maylander (1) melbourne (1) mém (1) meme (1) mercedes (1) merhi (4) metropol (1) MLG (1) monaco (1) mondocon (22) montázs (1) morcica (1) moreno (1) múmia (1) munkáspárt (1) näeviss (1) naka (1) napló (1) nasr (10) németek (1) new horizon (1) ocon (13) olaszország (1) összefogás (1) ősz (1) otaku szektor (2) otp (1) palik (1) palmer (10) perez (26) plakát (3) politika (1) posta (1) pozsony (2) prius (1) prost (1) raikkönen (37) rajongás (1) rajz (2) rali (1) rally (1) régicucc (1) reklám (9) reklámvarjú (8) riak (1) ricciardo (54) rosberg (21) sainz (24) seiyuu (1) sirotkin (4) sms (1) sonaera (1) soroksári út (1) sport és egészség (1) status update (1) stevens (5) stroll (12) sutil (2) szárny (1) szavazás 2014 (1) szinkron (1) szlogen (1) szlovákia (1) szocdemek (1) szocsi (2) szoftver (1) szolgálati közlemény (13) szüret (1) tard (1) teherpályaudvar (1) tél (1) terebes (1) terepverseny (1) tervezés (1) tesztszezon 2014 (1) tesztszezon 2016 (1) top10 (1) továbbisvan (1) toyota (1) tutorial (1) úmp (1) választás 2014 (6) vandoorne (10) varjú (1) vergne (4) versenyzés (1) verstappen (51) vettel (61) videó (4) világbajnok (1) viola (1) vírusirtó (1) vita (1) wavpack (1) webber (1) wehrlein (10) yozsefváros (1) zöldek pártja (1) Címkefelhő

haya.png

A sorozat eddig megjelent kötetei:

Segítség, egy fogalmatlan újonc! (2014 tavasz)
Messze van még az a Konoha? (2014 nyár)
Egy kard és mögötte a sötétség (2014 ősz)
Négyes csomagban olcsóbb (2014 tél)
Frissítés telepítése folyamatban (2015 tavasz)
Dobj már egy hárompontost! (2015 ősz)
A legkevésbé ismert kitsune (2015 ősz-tél)
Fogadj örökbe egy youkait (2016 tavasz)
Van, ami összeköt (2016 nyár - 1. rész)

A nyolcadik epizódban már meséltem, hogy igazán 2016-ban vált az én világomnak is a részévé a Touhou. És mivel vannak Ayának kollégái is a Bunbunmaru napilapnál (a törpék a bányában dolgoznak, míg a tengu gyártja a nyersanyagot), de Hatate lila-fekete színei nagyon nem passzoltak volna, ezért a fehér farkas, Inubashiri Momiji lett a fő projektem a nyári Conra.

Viszont volt egy fontos tényező, amit ennek a cosplaynek a kárán tanultam meg. Van olyan, hogy bármennyire is tűnik jónak egy terv, az ember fizikai adottságai miatt végül nem adja ki. Nálam a magasság volt a bibi...de minek írok én itt, kép kell, hogy lássátok ti is.

Na, erről beszélek itt:

j10card.png

Szerintem világosan látszik, hol a gond. De az is lehet, hogy elég lett volna betűrnöm a pólót a nadrágba, mert ahogy látom, úgy kiadta volna. Viszont akkor meg túl hosszúnak tűnt volna a nadrág... Na mindegy, inkább mesélek a készítésről.

Ha jól rémlik, ehhez a felsőhöz - inkluzíve miko-ujjak - az R.A.BITES Fehér Nyulának a garbópólója lett felhasználva. Illetve elég sok vörös szegőszalag és két pomponnyi fonál. Egyébként azt mondja már meg valaki, hogy a miko- (vagy Miku-?) ujjak hogyan nem csúsznak le folyton a felkar közepéről? Mert szerintem ehhez a végének a begumizása nem elég, vagy mégis?

Szereztem új parókát - most újfajta módon, még csak nem is személyes megtekintéssel, hanem abszolút a facebookos kapcsolatfelvétel közben mutatott képek alapján bólintottam rá. És nem is rossz, tök sűrű, tetszik. A farkinca nem új, még Kokkuri-sanhoz készült, aztán Youko Kuramához is hordtam, de most először nem takarta semmi, ezért említem meg csak most. Ja, amúgy home-made cucc! (#THX2MOM) És ezen a képen már látszik, mennyire nem fehérek a fülecskéim, erről beszéltem eddig.

És végül a papucs. Édesapám - aki asztalos - természetesen furán nézett a tervre, de az R.A.BITES óta már nem gyűlölködik a cosplayre, csak távol tartja magát a témától. Ide viszont mindenképpen az ő segítsége kellett, mert az én prototípusom nagyon ingatag lett, és kicsi is. Az ő eszköztárával és szakértelmével pikk-pakk meglett, két dolog nem stimmelt csak: a zöld deszkák és a szintén zöld pántok. Ezekre valószínűleg a rendelkezésre álló eszköztár adja meg a választ.

Az alap színével már nem tudtam mit kezdeni a Conig, viszont a pántokat nem akartam zölden hagyni. Fogtam egy pár fekete cipőfűzőt, és azon dugtam át a redőnygurtnit. Eddig még nincs is gond az ötlettel, viszont a lyukak az alapon az eredeti tervhez lettek méretezve, nem pedig az így megduzzadt "új" pántokhoz. Na, azzal mennyit szenvedtem, mire nagy nehezen sikerült megoldani! Ez tette számomra emlékezetessé a '16-os foci-EB döntőjét, ugyanis az ment, miközben a papucs összerakásával próbálkoztam. A meccs egyébként abszolút felejthető volt, a portugálok addigi antifutballja végül itt is győzelmet hozott nekik.

Végül elég furán éreztem magam ebben a cosplayben, a fapapucs pedig csak a nap végén került elő egy fél órára, miután elállt az eső. Szóval mellélőttem Momijivel, azt kell mondjam. Pontosabban annyira mégsem: van egy Conos ismerősöm, Yuu-chan, akivel akkor találkoztam először, és azóta is Momiji-kunnak hív. Szóval úgy tűnik, valakinek mégis tetszettem ebben a CP-ben, ha nem is magamnak.

Ősszel újra Youko Kurama (9. rész) és Aya (8. rész) került elő, de aztán az utolsó Animekarácsonyon új cosplay jött. Hogy milyen? Kiderül a HAYA: Középsz*rból középszerbe sorozat következő részében!

Címkék: kommentár cosplay 2018 mondocon HAYA

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://waryou1afun.blog.hu/api/trackback/id/tr4913890936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása