Hosszú szünet után az Avex nekidurálta magát, és ismét összeszedett egy kosárral a legfrissebb eurobeatből: a Super Eurobeat válogatás 237. kiadása február 17-én fog megjelenni. A hajtáson túl olvasható az egyáltalán nem objektív véleményem, meg az is, ami alapján azt írom, amit.
Ezúttal 15 szám került az albumra, aminek a borítóján kicsit furcsa az egyszerűség. Sehol egy rikító szín, inkább az elegancia uralkodik. Szép, csak olyan szokatlan. Na, de a lényeg a tartalom! A videóban hallható válogatás alapján haladok.
#13 - Chai: The Men Burning Wild. Komoly hangvilág, a fő téma persze a szerelembe esés. Tetszik.
#4 - Dream Fighters: Dance For Love. Mintha ezt az alapot már hallottam volna korábban, talán Mr. M zászlaja alatt? Amúgy olyan szokványos, nincs vele gond.
#11 - Baby Gold: Kiss Me All The Night. Jó az alapja, a vokál pedig jól azonosítható. Lementeném, de nem biztos, hogy örökké a lejátszási listámon maradna.
#2 - Tipsy & Tipsy: Livin' On The Edge. Mosolyogni támad kedve az embernek, jó ilyet leírni. Egy kis mosolyvitamin ebben a szomorú, esős késő télben.
#12 - Leo River: Prince Of The Night. Annyira hasonlított az énekes hangja Fastwayre, hogy utána kellett néznem, de valóban nem signor Zanini; a becses neve Silvio Rondelli. A számra rátérve: nagyon bejön, illett volna az Initial D-be is (végtére is Leo egyik korábbi száma, a Runaway benne volt). Várós!
#1 - Kaioh: Nitrofire. Ilyen címmel azt vártam, hogy égni fogok hallgatás közben, és bizony ez be is jött. A zene tetszik, jó benne a gitár, de a szöveg, hát... Kösz, nem.
#9 - Paul Harris: You're Not Alone. Kár, hogy lecsúszik az album a Bálint-napról, mert ez egy jó kis szerelmes számnak tűnik.
#6 - LOL: Hot Bikini Girl. Gáz, tovább.
#3 - Grace 2U: Wake Up Everybody With Cupid. Sulidiszkóba ideális szám, nem olyan gyors, mint az eurobeat általában.
#5 - Elly: Strawberry Heart. Szintén egy nem annyira vadállat szám, valószínűleg nem véletlenül került egymás mellé az előzővel az ajánlóban.
#8 - Stephy Martin: 79. Az általam annyira imádott Clara Moroni is tiszteletét teszi az albumon, de most nem villan akkorát, mint Cherry-ként szokott.
#14 - Milk And Coffea: Wicked Game. Újabb mosolygós szám, és még pörgős is. Várom a teljes változatot, mert tetszik a részlet.
#7 - J-Stark: Lady Taxi Driver. Még egy borzalmasan égő szám, csak ezúttal inkább csajos vonatkozásban. Uff.
#10 - Dee Dee Wonder: Fortune Teller. Cuki énekhang, kissé bugyuta szöveg, jó alap. Alapvetően aranyos.
#15 - Fastway: Got The Power. Sodrós zene, lehet majd együtt kiabálni a hangszóróval, hogy vóóó-óó-óóóó. Zanini mester nem felejtett el jót csinálni!
Összességében azt mondhatom, hogy az album vége teljesen 10/10, az addig hallható rész 6/10. Várom már 17-ét!