Röviden

Rajongásaim kivetülése: F1, anime, eurobeat, reklámok.

Friss topikok

Címkék

2012 (8) 2013 (1) 2014 (44) 2015 (50) 2016 (64) 2017 (55) 2018 (62) 360noscope (1) 8 ker (1) album (1) alcím (1) alonso (58) alternatív (1) anime (32) anime show (1) arizona (1) asztalos sándor út (1) auchan (1) auchan hónap (1) autópark (1) aya (1) a beat c (1) a haza nem eladó (1) bahrein (3) baja (1) batman (1) baumgartner zsolt (1) beszámoló (1) bianchi (1) blazeit420 (1) bor (1) bottas (39) bulvár (1) button (15) chetz (1) chilton (2) CiaoJules (1) cica (1) comics salón (1) cosplay (28) csúszás (1) czollner (1) dakar (1) dave rodgers (1) dél amerika (1) dioráma (1) di resta (1) domino (1) együtt 2014 (1) elemzés (1) ellen baker (1) énblog (1) ericsson (21) eurobeat (6) farkas (1) felipe is faster (1) felirat (1) ferrari (1) fesztivál (1) fhs (1) film (1) fkgp (1) forma1 (1) formula-1 (200) formula e (14) fotó (4) freight nation (1) fritharn (1) gasly (10) gery (1) giovinazzi (2) gm rally (1) graffiti (13) grosjean (27) grumpy cat (1) gta online (1) gti (1) gti racing (1) gutierrez (7) hamilton (42) hartley (6) haryanto (1) HAYA (16) heat (1) heats (1) heidfeld (1) hirdetés (4) hot import nights (1) hülkenberg (25) így készült (1) impossible girls (1) indy500 (1) indycar (1) interjú (2) internet (1) IRL (1) itthon (1) jackson (1) japán (2) játék (4) jesz (1) jetvill (1) juiced2 (1) kaland (1) kamuprogram (1) képregény (103) kifogás (1) klisé (1) kobayashi (2) kommentár (258) komx (1) konverter (1) közvágóhíd (1) kritika (5) kti (1) különdíj (103) kvyat (26) lajcsi (1) leclerc (12) lista (8) lokál (1) los minidrivers (104) lotterer (1) lucky star (1) luke skywalker (1) mad max (1) magnussen (28) magyarázkodás (2) magyarország (1) magyar posta (1) magyar utánégetés (1) maldonado (15) mashup (1) massa (25) maylander (1) melbourne (1) mém (1) meme (1) mercedes (1) merhi (4) metropol (1) MLG (1) monaco (1) mondocon (22) montázs (1) morcica (1) moreno (1) múmia (1) munkáspárt (1) näeviss (1) naka (1) napló (1) nasr (10) németek (1) new horizon (1) ocon (13) olaszország (1) összefogás (1) ősz (1) otaku szektor (2) otp (1) palik (1) palmer (10) perez (26) plakát (3) politika (1) posta (1) pozsony (2) prius (1) prost (1) raikkönen (37) rajongás (1) rajz (2) rali (1) rally (1) régicucc (1) reklám (9) reklámvarjú (8) riak (1) ricciardo (54) rosberg (21) sainz (24) seiyuu (1) sirotkin (4) sms (1) sonaera (1) soroksári út (1) sport és egészség (1) status update (1) stevens (5) stroll (12) sutil (2) szárny (1) szavazás 2014 (1) szinkron (1) szlogen (1) szlovákia (1) szocdemek (1) szocsi (2) szoftver (1) szolgálati közlemény (13) szüret (1) tard (1) teherpályaudvar (1) tél (1) terebes (1) terepverseny (1) tervezés (1) tesztszezon 2014 (1) tesztszezon 2016 (1) top10 (1) továbbisvan (1) toyota (1) tutorial (1) úmp (1) választás 2014 (6) vandoorne (10) varjú (1) vergne (4) versenyzés (1) verstappen (51) vettel (61) videó (4) világbajnok (1) viola (1) vírusirtó (1) vita (1) wavpack (1) webber (1) wehrlein (10) yozsefváros (1) zöldek pártja (1) Címkefelhő

...csak mert rég jelentkeztem. Nos, ami azt illeti, elég nyögvenyelősen vettem rá magam a Formula E 2015-16-os évadának megnézésére, pedig időm épp lett volna rá.

Miután eltettem magam elől a Test Drive Unlimited 2-t, mert az elképesztő időcsapda. Egyszerűen nem lehet megunni, mindig van mit felfedezni, igaz, minden elindulásnál ellenőrizni kell, fordulni fog-e az autó, mert szeret egyenesben maradni az első fáig / kerítésig / falig / szembejövő autóig. Én ezt úgy hívom, fel kell épülnie a szervónyomásnak. Meg néha azt hiszi, tudja, mit akarok csinálni, meg ha tolatnék, na az is egy érdekes dolog, mert nem akar menni, aztán tiltáson kapar hátrafelé, én meg alig bírom féken tartani. Rájöttem, mi a hiba, amin nem is lehet változtatni: ez a játék annyira szép akar lenni mindig, hogy az a kezelhetőség rovására megy. Pedig, ha ki tudnám kapcsolni az elmosódásokat és a csodás tükröződéseket, mindjárt szebben futna szerintem.

Na, de nem erre akartam kihegyezni a posztot. Hanem a most futó Forma-E szezonra, ami nagyot változott az elsőhöz képest. Például a hajtásért már mindenki maga felel, csak az akkumulátorcsomag közös. Ennek köszönhető, hogy a tavalyi szezont megnyerő NextEV most tempó szempontjából sehol nincs, ellenben tovább tartanak ki, ezért mindig szereznek pár pontot.

Trulli belátta, hogy nincs értelme tovább tolni ezt a fűnyírót, ezért most már csak 18-an állnak a rajtrácson. A csapatoknál még megemlítendő, hogy az e.DAMS-Renault már gyári Renault csapatnak tekinthető, az Andretti pedig - amely egyébként még a tavalyi hajtásrendszerrel megy - elorozta a főszponzor Amlint az Aguritól.

Idén is van egy női versenyzőnk, Simona de Silvestro, igaz, sok vizet nem zavar. Mint ahogy 1997 F1-es világbajnoka, a szabadszájú Jacques Villeneuve sem, de jó őt is volán mögött látni. Az idei főszereplők viszont egyelőre azok, akik elől Nelsinho Piquet elvitte a bajnoki címet a múltkor: Lucas di Grassi és Sebastien Buemi. Heidfeld továbbra is szerencsétlen, Prost most is jól indul, majd lepottyan a végére, szóval klassz lesz ez az év az első két futam alapján. A Min-E-Drivers képsorok lehet, hogy már ma fent lesznek, azért van a csillag a cím mellett. Én így ünneplem a szilvesztert, na?

Stay tuned!

Címkék: kommentár 2015 formula e

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://waryou1afun.blog.hu/api/trackback/id/tr348216530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása