Nem magyarázkodok, rengeteg felesleges dolgot csináltam az időrend tartása helyett. Szóval, most, hogy lassan rákanyarodunk a 2015-ös F1 szezonra, tekintsük meg, mi történt az előszezon barcelonai fordulóiban!
Bevallom, számomra az év elején meglepetést okozott, hogy - egy év bahreini próbálkozás után - visszatért a téli tesztszezon teljes egészében Spanyolországba. Jerezről már volt szó, következik a maradék 2x4 nap, a Circuit de Catalunyáról.
Ha valaki emlékszik még, Maldonadónak van egy szép emléke Barcelonáról, hiszen itt szerezte eddigi egyetlen F1-es győzelmét. Az akkor egyébként versenyképtelen Williamsszel.
Óriási sztori: először mindkét állandó mercedeses beteg, majd másnap mindketten vezetnek! Az élet hatalmas rendező.
Egyre kíváncsibb vagyok erre a Verstappen kölyökre. Aki miatt az FIA be fogja vezetni az alsó korhatárt, ugye.
Talán minden olvasó hallott arról, hogy Alonso akkorát esett, hogy Ausztráliában sem fog elindulni. Már jól van, de úgy döntött, tényleg biztosra megy.
És tádámm: a MiniDrivers hivatalos betűtípusát használom én is mostantól a szövegekhez! (Lint McCree BB, ha érdekel valakit.) Adacótól érdeklődtem meg.
Apropó: az megvan, hogy idéntől már a sisakjaikat sem cserélgethetik a pilóták? Bár az egész közvetett okozója, Vettel egyből visszaszólt, mondván, ha jótékony célra megy a büntetés összege, ő boldogan kicsengeti, ez az egész nagyon rossz. A rajtszámokat még megértem, de ez már tényleg őrültség. Kezd olyan érzésem lenni, hogy az FIA-nak agyára ment a hatalom.
Szóval, megvan az a vicc, hogy a csapatfőnök, a sportigazgató és a tesztpilóta ülnek a lelátón? A Ferrari így tiltakozott a paddock nézői bejárását korlátozó szabályok ellen. Tisztelet!
És egy jó hír a végére: idén is lesz kiscsapat a mezőnyben! A Manor (ex-Marussia) minden követelményt teljesített, és útnak indult Melbourne felé.
Hétvégén Ausztrál Nagydíj, idén már a Dunán! Hajnali fél 6-tól.