Röviden

Rajongásaim kivetülése: F1, anime, eurobeat, reklámok.

Friss topikok

Címkék

2012 (8) 2013 (1) 2014 (44) 2015 (50) 2016 (64) 2017 (55) 2018 (62) 360noscope (1) 8 ker (1) album (1) alcím (1) alonso (58) alternatív (1) anime (32) anime show (1) arizona (1) asztalos sándor út (1) auchan (1) auchan hónap (1) autópark (1) aya (1) a beat c (1) a haza nem eladó (1) bahrein (3) baja (1) batman (1) baumgartner zsolt (1) beszámoló (1) bianchi (1) blazeit420 (1) bor (1) bottas (39) bulvár (1) button (15) chetz (1) chilton (2) CiaoJules (1) cica (1) comics salón (1) cosplay (28) csúszás (1) czollner (1) dakar (1) dave rodgers (1) dél amerika (1) dioráma (1) di resta (1) domino (1) együtt 2014 (1) elemzés (1) ellen baker (1) énblog (1) ericsson (21) eurobeat (6) farkas (1) felipe is faster (1) felirat (1) ferrari (1) fesztivál (1) fhs (1) film (1) fkgp (1) forma1 (1) formula-1 (200) formula e (14) fotó (4) freight nation (1) fritharn (1) gasly (10) gery (1) giovinazzi (2) gm rally (1) graffiti (13) grosjean (27) grumpy cat (1) gta online (1) gti (1) gti racing (1) gutierrez (7) hamilton (42) hartley (6) haryanto (1) HAYA (16) heat (1) heats (1) heidfeld (1) hirdetés (4) hot import nights (1) hülkenberg (25) így készült (1) impossible girls (1) indy500 (1) indycar (1) interjú (2) internet (1) IRL (1) itthon (1) jackson (1) japán (2) játék (4) jesz (1) jetvill (1) juiced2 (1) kaland (1) kamuprogram (1) képregény (103) kifogás (1) klisé (1) kobayashi (2) kommentár (258) komx (1) konverter (1) közvágóhíd (1) kritika (5) kti (1) különdíj (103) kvyat (26) lajcsi (1) leclerc (12) lista (8) lokál (1) los minidrivers (104) lotterer (1) lucky star (1) luke skywalker (1) mad max (1) magnussen (28) magyarázkodás (2) magyarország (1) magyar posta (1) magyar utánégetés (1) maldonado (15) mashup (1) massa (25) maylander (1) melbourne (1) mém (1) meme (1) mercedes (1) merhi (4) metropol (1) MLG (1) monaco (1) mondocon (22) montázs (1) morcica (1) moreno (1) múmia (1) munkáspárt (1) näeviss (1) naka (1) napló (1) nasr (10) németek (1) new horizon (1) ocon (13) olaszország (1) összefogás (1) ősz (1) otaku szektor (2) otp (1) palik (1) palmer (10) perez (26) plakát (3) politika (1) posta (1) pozsony (2) prius (1) prost (1) raikkönen (37) rajongás (1) rajz (2) rali (1) rally (1) régicucc (1) reklám (9) reklámvarjú (8) riak (1) ricciardo (54) rosberg (21) sainz (24) seiyuu (1) sirotkin (4) sms (1) sonaera (1) soroksári út (1) sport és egészség (1) status update (1) stevens (5) stroll (12) sutil (2) szárny (1) szavazás 2014 (1) szinkron (1) szlogen (1) szlovákia (1) szocdemek (1) szocsi (2) szoftver (1) szolgálati közlemény (13) szüret (1) tard (1) teherpályaudvar (1) tél (1) terebes (1) terepverseny (1) tervezés (1) tesztszezon 2014 (1) tesztszezon 2016 (1) top10 (1) továbbisvan (1) toyota (1) tutorial (1) úmp (1) választás 2014 (6) vandoorne (10) varjú (1) vergne (4) versenyzés (1) verstappen (51) vettel (61) videó (4) világbajnok (1) viola (1) vírusirtó (1) vita (1) wavpack (1) webber (1) wehrlein (10) yozsefváros (1) zöldek pártja (1) Címkefelhő

haya.png

A tegnapi részben említettem, hogy a Hacsi sikere után döntöttem az addig őszre tervezett R63-as Yagokoro Eirin (Touhou) cosplay ejtése mellett, az új projekt Takumi első kihívója, Takahashi Keisuke sárga Mazda RX-7-ese lett.

Ez is számos új dolgot hozott a pályámban, például ahogy az AE86 volt az első, aminek a készítését Facebookon kísérhette végig a közönség, az RX-7 volt a hayatenguhun Instagram-oldal felfuttatója - valamiért javarészt ausztrálok kattantak rá, pedig ezt a posztok időzítése nagyon nem indokolta. Na mindegy, örültem mindenkinek, azóta pedig már több mint 40 követője van az ottani fiókomnak.

Persze volt más is.

 j16card.png

Az alapfelépítés ugyanaz volt, mint az előző kocsinál, csak a részletmegoldások változtak. Mivel az FD gömbölyded, a motorháztetőt nem volt olyan egyszerű megcsinálni, mint a Hacsinál. Itt jött képbe a dekorgumi, ami egy nagyon népszerű CP-alapanyag, de addig nem használtam.

Persze nem is én lennék, ha elsőre megfelelően használtam volna. Mivel hőlégfúvóm akkor még nem volt (most már van), egy műanyag rácsra ragasztottam fel az anyagot, aminek a meghagyott szabad végeit beleszurkáltam a kasztni oldalába belülről. Pont annyira volt formatartó, amilyennek hangzik.

img_20181017_154203.jpgHullámos az orra, azzal nem tudtam mit kezdeni.

A bukólámpákat erre is megcsináltam, de már más stratégiával: a kerékpárlámpákat már nem ragasztottam bele fixen, hanem csak a foglalatukat ragasztottam a fedelek belső felére, így a lámpákat utólag tudtam beletenni - erre végül nem került sor élesben. Dekorgumiból csináltam meg a híres túlméretes hátsó szárnyat is, abba is került egy kis merevítés, mert nem volt elég hosszú a kasztni széltéhez az anyag. Ja, csak A/4-es volt a boltban...

Ahogy látható, sokkal többet figyeltem a részletekre, mondjuk az FD bővelkedik is bennük. A kerekeket is máshogy csináltam meg, mint a múltkor: a kasztni oldalába faragtam bele, aztán az alját meg külön ragasztottam rá. Talán így jobb lett, de azért még nem tökéletes.

Következik a festés. Kiderült, hogy van olyan akrilfesték, amihez nem kell aládolgozni, egyből kenhető az XPS-re. Láttam ilyet spray formában is, de pont sárgában nem volt, csak mindenféle más őrült színben. Jobb híján így üvegesben vettem és ecsettel vittem fel a kasztnira, ahogy a feketét és a hátsó lámpák vörösét is. Remekül mutat. A felnik ezüst színre festéséhez pedig találtam a közeli hobbiboltban ezüstfilcet, ami szintén jól állt a kezemben.

img_20181018_172707.jpg"Repülni akar azzal a szárnnyal?"

Azt ne kérdezzétek, hogy miért nem hagytam az üvegek oldalról látható részét a felső oldallemezben. Úgy elég lett volna azt is feketére festeni, de azt találtam ki helyette, hogy fekete öntapadós tapétából csinálom meg az első és hátsó szélvédőt oldalról. Nem sikerült jól.

Na, a végeredmény viszont egész jó lett. Bár nem ütött akkorát, mint a 86-os, így is elég sokan felismertek. Az pedig külön meglepetés volt, hogy egyik profi cosplayes ismerősöm úgy rajongta körbe, mikor meglátta, mint egy kisgyerek - mint mondta, szereti a technikás CP-ket, de hogy ebben mi a technikás, arra még máig sem tudtam rájönni. Hacsak nem a bukólámpa.

A végére még teszek egy képet abból a sorozatból, amit a két autós cosplayemről csináltam november elején. Ennyi lettem volna mára, sziasztok!

img_20181027_144329.jpg

Címkék: kommentár cosplay 2018 mondocon

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://waryou1afun.blog.hu/api/trackback/id/tr8614517862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása