Hoppá! Pont egy hétnek kellett eltelnie, és már itt is van az újabb poszt! Ilyesmi csak akkor szokott előfordulni, ha 2 hét alatt 2 futamot rendeznek... Szóval, február első négy napján kezdetét vette a 2015-ös Forma-1 idény, a tesztszezonnal. De először jöjjön egy kis előzmény.
Tudvalevő, hogy mielőtt elindulna az idény, minden csapat autójának át kell esnie az FIA hivatalos töréstesztjén. Ha megbukik a kasztni, akkor módosítani kell (ahogy a Red Bullnak volt is ebből gondja). A Lotus sikerrel teljesítette a követelményeket, de ha ismerjük a két pilótájuk autótörő hajlamát, sejthető, hogy ez nem elég próba...
És most már tényleg a jerezi 4 nap képsorai következnek. Katt!
Mind a 4 nap a Ferrari-motor diadalát hozta, háromszor a gyári csapat, egyszer a Sauber kasztnijában. Vettel gyorsan alkalmazkodott vágyai csapatához, úgy tűnik.
A Mercedes lehet, hogy csendesebb volt a teszt során, de ők nem a köridőkre hajtottak. A megbízhatóságban abszolút ők a bajnokok. Már az első napon 100-nál több kört tettek meg, és később sem adta alább sem Rosberg, sem Hamilton.
A Honda viszont most átkozhatja magát, hogy nem tavaly léptek be a mezőnybe. Tartok attól, hogy a McLaren történelmének legpocsékabb évada lesz az idei. Aztán ne legyen igazam.
Még Kvyat vezetőszárnyáról: nem az a legfurább, hogy a csapat ezt meglépte, hanem hogy Whitingék sem szóltak miatta. Annyit mondtak, sok szerencsét. Mi ez, ha nem trollság?
Az újoncok sem voltak szánalmasak, ez igazi meglepetés. Sem a Toro Rosso kölykei, sem Nasr. Bár az is igaz, hogy idén valószínűleg kiscsapatok nélkül maradunk...
És még mindig állat a Red Bull teszt-festése.
A tesztelés február 19-én folytatódik, Barcelonában. Igen, a Közel-Kelet nem vált be, ismét Spanyolországban tartják mindhárom előszezonos fordulót.