Kép forrása: formula1.com
Van egy gondolatom a tegnapi versennyel kapcsolatban: igaz, hogy király a szikrázó fenéklemezek látványa, de ennyire azért talán nem kéne ellenőrizni az aszfalt egyenetlenségét. Ha itt ekkora szikraesőt hányt a kocsik alja, mi lesz egy közismerten rossz minőségű pályán (pl. Interlagos)? Ne essünk át a ló túloldalára, köszönöm.
Állandó Vörös Riadó különdíj: Nico Rosberg
Csak A Motorerő Dönt különdíj: Valtteri Bottas
Chapman Mosolya* különdíj: Daniel Ricciardo
Megkérdőjelezhetetlen Előrelépés különdíj (Egervári vándordíj): Fernando Alonso
Kapaszkodósáv különdíj: Sergio Perez
Távirányítással Kinyíló Forgalom különdíj: Kimi Räikkönen
Legalább A Bokszutcában Győzzél Tisztán különdíj: Pastor Maldonado
Semmi Nem Választhat El A Pontoktól különdíj: Felipe Massa
+1: Legalább Egymással Legyenek El különdíj: Sauber F1 Team
A tavaszi ázsiai és közel-keleti szezonnak vége, a következő megálló Barcelona lesz május 10-én. Addig persze még jön itt a MiniDrivers, meg a Formula E kaliforniai fordulója.
*: Ha nem lenne meg: Colin Chapman, a Lotus alapítója mondta, hogy az ideális versenyautó pont addig bírja, amíg át nem halad a célvonalon. Ha nem esik szét a leintés után közvetlenül, akkor maradt benne tartalék = nem volt olyan könnyű - tehát gyors -, mint lehetett volna.