Röviden

Rajongásaim kivetülése: F1, anime, eurobeat, reklámok.

Friss topikok

Címkék

2012 (8) 2013 (1) 2014 (44) 2015 (50) 2016 (64) 2017 (55) 2018 (62) 360noscope (1) 8 ker (1) album (1) alcím (1) alonso (58) alternatív (1) anime (32) anime show (1) arizona (1) asztalos sándor út (1) auchan (1) auchan hónap (1) autópark (1) aya (1) a beat c (1) a haza nem eladó (1) bahrein (3) baja (1) batman (1) baumgartner zsolt (1) beszámoló (1) bianchi (1) blazeit420 (1) bor (1) bottas (39) bulvár (1) button (15) chetz (1) chilton (2) CiaoJules (1) cica (1) comics salón (1) cosplay (28) csúszás (1) czollner (1) dakar (1) dave rodgers (1) dél amerika (1) dioráma (1) di resta (1) domino (1) együtt 2014 (1) elemzés (1) ellen baker (1) énblog (1) ericsson (21) eurobeat (6) farkas (1) felipe is faster (1) felirat (1) ferrari (1) fesztivál (1) fhs (1) film (1) fkgp (1) forma1 (1) formula-1 (200) formula e (14) fotó (4) freight nation (1) fritharn (1) gasly (10) gery (1) giovinazzi (2) gm rally (1) graffiti (13) grosjean (27) grumpy cat (1) gta online (1) gti (1) gti racing (1) gutierrez (7) hamilton (42) hartley (6) haryanto (1) HAYA (16) heat (1) heats (1) heidfeld (1) hirdetés (4) hot import nights (1) hülkenberg (25) így készült (1) impossible girls (1) indy500 (1) indycar (1) interjú (2) internet (1) IRL (1) itthon (1) jackson (1) japán (2) játék (4) jesz (1) jetvill (1) juiced2 (1) kaland (1) kamuprogram (1) képregény (103) kifogás (1) klisé (1) kobayashi (2) kommentár (258) komx (1) konverter (1) közvágóhíd (1) kritika (5) kti (1) különdíj (103) kvyat (26) lajcsi (1) leclerc (12) lista (8) lokál (1) los minidrivers (104) lotterer (1) lucky star (1) luke skywalker (1) mad max (1) magnussen (28) magyarázkodás (2) magyarország (1) magyar posta (1) magyar utánégetés (1) maldonado (15) mashup (1) massa (25) maylander (1) melbourne (1) mém (1) meme (1) mercedes (1) merhi (4) metropol (1) MLG (1) monaco (1) mondocon (22) montázs (1) morcica (1) moreno (1) múmia (1) munkáspárt (1) näeviss (1) naka (1) napló (1) nasr (10) németek (1) new horizon (1) ocon (13) olaszország (1) összefogás (1) ősz (1) otaku szektor (2) otp (1) palik (1) palmer (10) perez (26) plakát (3) politika (1) posta (1) pozsony (2) prius (1) prost (1) raikkönen (37) rajongás (1) rajz (2) rali (1) rally (1) régicucc (1) reklám (9) reklámvarjú (8) riak (1) ricciardo (54) rosberg (21) sainz (24) seiyuu (1) sirotkin (4) sms (1) sonaera (1) soroksári út (1) sport és egészség (1) status update (1) stevens (5) stroll (12) sutil (2) szárny (1) szavazás 2014 (1) szinkron (1) szlogen (1) szlovákia (1) szocdemek (1) szocsi (2) szoftver (1) szolgálati közlemény (13) szüret (1) tard (1) teherpályaudvar (1) tél (1) terebes (1) terepverseny (1) tervezés (1) tesztszezon 2014 (1) tesztszezon 2016 (1) top10 (1) továbbisvan (1) toyota (1) tutorial (1) úmp (1) választás 2014 (6) vandoorne (10) varjú (1) vergne (4) versenyzés (1) verstappen (51) vettel (61) videó (4) világbajnok (1) viola (1) vírusirtó (1) vita (1) wavpack (1) webber (1) wehrlein (10) yozsefváros (1) zöldek pártja (1) Címkefelhő

Nos, ahogy észrevehettétek, a télen nem voltam aktív. Legalábbis itt a blogon semmiképpen sem. Ennek részben Adaco sajnálatos hiátusa az oka (már lement az idei F1-es téli tesztszezon is, de még mindig küzd a munkahelyével), másrészt pedig az én GTA Online mániám. És itt biztos nem fogok senkit meghatni azzal, hogy bemutatom a legutóbbi trófeáimat, szóval mutatok inkább mást.

Valószínűleg említettem már korábban, hogy tavaly ősszel olyan benyomást gyakoroltam a Walküre cosplay group-ra, hogy visszavárnak most tavasszal. Én pedig úgy éreztem, most nagyot kell villantani, szóval belevetettem magam a fúrás-faragásba - újfent.

dscf7068.JPGNa, ez volt a 2017-es őszi Conon. Annyira siettem a felvétellel, hogy kicsit meg is rongáltam a sárkányt, de elmondhatom, hogy teljesült, amiért kivittem a Siedfriedet.

Mutatom, hogy állok, nagyjából 4 héttel a Con előtt.

Úgy kezdődött, hogy kitaláltam: nekem XPS-t kell használnom. Ez egy habszivacs alapú szigetelőanyag, amit szeretnek a cosplayesek, mert könnyű, egyszerűen kezelhető és jó nagy táblában adják. Mondjuk a legközelebbi hely, ahol ilyet lehet venni, a maglódi Bauhaus volt, ráadásul pont zimankó volt, hóval és széllel, de hazakerült mindhárom 60x100-as tábla, egész épségben.

-_xps_-.jpg"lö ikszpées"

Először a már meglévő sablonok alapján, schnitzerrel kivágtam a szárnyak formáját, majd félretettem őket, mivel az előző változat fa alvázát akartam továbbra is használni. Azon pedig volt pár felesleges dolog, például a tapéta. Szóval miután ezektől megszabadultam, jött egy ötlet és nekiálltam egy centis mélységben kivágni az alváz helyét a szigetelőben. Így legalább síkba kerül az egész és sokkal jobban mutat.

prod_b8_1.JPGAz alváz és a függőleges vezérsík helye a jobb szárnyban.

prod_b9.JPGAz alváz már a helyén. Utána még többször kivettem-betettem, például a zsanérok miatt.

Miután a szárnyakat letisztáztam, jött a központi tábla és a kacsaszárnyak kérdésköre. Előbbiről majd legközelebb mesélek, de az utóbbiról már most ejtek pár szót. Ott az alváz túl keskenyre sikerült, de legalább a lapockáimat nem bökdösi. Szóval a szélére szögelt csavarozott két kisebb szárny kompletten megmaradt, hogy tudjam mire ragasztani az XPS-t.

prod_a1.JPGPersze síkba is kellett hozni a központi elemet és a szárnyakat, azt is mutatom majd legközelebb.

Ha már ragasztás. Eredetileg azt gondoltam, a jó Palmatex újra gyors és szakszerű megoldást jelent, de aztán elolvastam a flakonján, hogy polietilénre nem tanácsos rákenni. Szóval kellett egy jó ragasztó és a boltban az eladó a Soudal Fix All-t ajánlotta a gondomra. Eddig meg vagyok vele elégedve, remekül fogja össze a fát és az XPS-t, majd kiderül, mennyire lesz tartós mondjuk a függőleges vezérsík rögzítése.

Ennyit most, az Anime Show előtt valószínűleg elkészülök, akkor mutatom a munka másik felét.

Címkék: cosplay status update 2018

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://waryou1afun.blog.hu/api/trackback/id/tr313734906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása