Röviden

Rajongásaim kivetülése: F1, anime, eurobeat, reklámok.

Friss topikok

Címkék

2012 (8) 2013 (1) 2014 (44) 2015 (50) 2016 (64) 2017 (55) 2018 (62) 360noscope (1) 8 ker (1) album (1) alcím (1) alonso (58) alternatív (1) anime (32) anime show (1) arizona (1) asztalos sándor út (1) auchan (1) auchan hónap (1) autópark (1) aya (1) a beat c (1) a haza nem eladó (1) bahrein (3) baja (1) batman (1) baumgartner zsolt (1) beszámoló (1) bianchi (1) blazeit420 (1) bor (1) bottas (39) bulvár (1) button (15) chetz (1) chilton (2) CiaoJules (1) cica (1) comics salón (1) cosplay (28) csúszás (1) czollner (1) dakar (1) dave rodgers (1) dél amerika (1) dioráma (1) di resta (1) domino (1) együtt 2014 (1) elemzés (1) ellen baker (1) énblog (1) ericsson (21) eurobeat (6) farkas (1) felipe is faster (1) felirat (1) ferrari (1) fesztivál (1) fhs (1) film (1) fkgp (1) forma1 (1) formula-1 (200) formula e (14) fotó (4) freight nation (1) fritharn (1) gasly (10) gery (1) giovinazzi (2) gm rally (1) graffiti (13) grosjean (27) grumpy cat (1) gta online (1) gti (1) gti racing (1) gutierrez (7) hamilton (42) hartley (6) haryanto (1) HAYA (16) heat (1) heats (1) heidfeld (1) hirdetés (4) hot import nights (1) hülkenberg (25) így készült (1) impossible girls (1) indy500 (1) indycar (1) interjú (2) internet (1) IRL (1) itthon (1) jackson (1) japán (2) játék (4) jesz (1) jetvill (1) juiced2 (1) kaland (1) kamuprogram (1) képregény (103) kifogás (1) klisé (1) kobayashi (2) kommentár (258) komx (1) konverter (1) közvágóhíd (1) kritika (5) kti (1) különdíj (103) kvyat (26) lajcsi (1) leclerc (12) lista (8) lokál (1) los minidrivers (104) lotterer (1) lucky star (1) luke skywalker (1) mad max (1) magnussen (28) magyarázkodás (2) magyarország (1) magyar posta (1) magyar utánégetés (1) maldonado (15) mashup (1) massa (25) maylander (1) melbourne (1) mém (1) meme (1) mercedes (1) merhi (4) metropol (1) MLG (1) monaco (1) mondocon (22) montázs (1) morcica (1) moreno (1) múmia (1) munkáspárt (1) näeviss (1) naka (1) napló (1) nasr (10) németek (1) new horizon (1) ocon (13) olaszország (1) összefogás (1) ősz (1) otaku szektor (2) otp (1) palik (1) palmer (10) perez (26) plakát (3) politika (1) posta (1) pozsony (2) prius (1) prost (1) raikkönen (37) rajongás (1) rajz (2) rali (1) rally (1) régicucc (1) reklám (9) reklámvarjú (8) riak (1) ricciardo (54) rosberg (21) sainz (24) seiyuu (1) sirotkin (4) sms (1) sonaera (1) soroksári út (1) sport és egészség (1) status update (1) stevens (5) stroll (12) sutil (2) szárny (1) szavazás 2014 (1) szinkron (1) szlogen (1) szlovákia (1) szocdemek (1) szocsi (2) szoftver (1) szolgálati közlemény (13) szüret (1) tard (1) teherpályaudvar (1) tél (1) terebes (1) terepverseny (1) tervezés (1) tesztszezon 2014 (1) tesztszezon 2016 (1) top10 (1) továbbisvan (1) toyota (1) tutorial (1) úmp (1) választás 2014 (6) vandoorne (10) varjú (1) vergne (4) versenyzés (1) verstappen (51) vettel (61) videó (4) világbajnok (1) viola (1) vírusirtó (1) vita (1) wavpack (1) webber (1) wehrlein (10) yozsefváros (1) zöldek pártja (1) Címkefelhő

Kép forrása: formula1.com

Nem sokkal az után, hogy a 23 órán és 55 percen keresztül kifogástalan és nagyon is versenyképes Toyota váratlanul elromlott, így pedig a Porsche nyerte az idei Le Mans-i 24 órást (a Ford pedig behúzta a GTE Pro kategóriát a Ferrari bakijai után), szóval ezután az érzelmi szökőár után következett egy nagyon is felejthető F1-es futam. Egy gyanús nevű ex-szovjet országból valahol a Nem Annyira Közel-Keleten, amiről nem sokan hallunk, ellenben van alatta rengeteg olaj, ennélfogva a gazdag réteg jól megszedte már magát. Pont annyira, hogy egy impozáns látványt adjanak a fővárosnak, illetve tető alá hozhassanak egy 8 éves szerződést Bernie Ecclestone-nal.

A fő probléma szerintem ezzel a pályával az, hogy túl hosszú. Mindössze 51 kör adott ki egy teljes versenytávot (nagyjából 305 km egységesen, kivéve Monacót), ezen a távon pedig igen kevés kanyart helyeztek el. Nyilván a várostervezés is behatárolta a lehetőségeket, de azon az egy szem bástyakerülésen kívül nem tudok más emlékezetes pontot említeni, ha a bakui pályára gondolok. Illetve valamiért itt is életbe lépett a sebességfétis, tehát az, hogy a szponzori elvekkel szembe menve minél nagyobb tempót generáljon Hermann Tilke és csapata. Sok egyenes, kevés kanyar: az előzések 99%-a (na jó, de akkor sem kevesebb 95-nél) DRS segítségével történt a hosszú egyenesekben, és inkább kikerülésnek látszottak.

Eszméletlenül unalmas verseny volt, és lesz ebből még legalább hét. (Már amennyiben nem jár úgy, mint Törökország, vagyis hirtelen eltűnnek a nézők.) Jómagam simán összehajtogattam a száraz ruhákat, a helyükre vittem, aztán magamhoz vettem némi kaját - és nem maradtam le semmiről. Nem volt, ami a tévé elé szögezzen, ami például Kanadában legalább a futam elején és végén megvolt.

Ennél a pályánál, ki merem jelenteni, Valencia jobb volt. Igaz, ott a kikötőben volt hely pályát építeni, de nem számít, Baku uncsi és pont. (Majd hozzászólásban jelezzétek, ha nektek tetszett.) Most pedig jönnek a különdíjak.

Nem Tudsz Megállítani különdíj: Sergio Perez
Megint A Végén Jön A Dráma különdíj: Max Verstappen
Okkal Vagyok A Képernyőn különdíj: Pascal Wehrlein
Baj Van Baj különdíj: Lewis Hamilton
A Kék Fólia Az Új Divat (Különösen Cafrangosan) különdíj: Sebastian Vettel
Szumó Zoli Új Kedvence különdíj: Kevin Magnussen
Csöndben Még Pár Pont különdíj: Valtteri Bottas
Épphogy Nem különdíj: Jenson Button
+1: Túltervezett Elévágás különdíj: Red Bull Racing. Ez kicsit gyors volt, elfogyott a gumi a végére.

Most jön némi szünet (ahová eredetileg rakták volna az Azeri Nagydíjat, de Bernie félt Hülkenberg - és őt követve a többiek - Le Mans-i vendégszereplésétől), aztán pedig július elején jön a gyors és gyönyörű Ausztria.

Címkék: perez button hamilton vettel kommentár verstappen különdíj 2016 formula-1 magnussen bottas wehrlein

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://waryou1afun.blog.hu/api/trackback/id/tr798823522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása