Röviden

Rajongásaim kivetülése: F1, anime, eurobeat, reklámok.

Friss topikok

Címkék

2012 (8) 2013 (1) 2014 (44) 2015 (50) 2016 (64) 2017 (55) 2018 (62) 360noscope (1) 8 ker (1) album (1) alcím (1) alonso (58) alternatív (1) anime (32) anime show (1) arizona (1) asztalos sándor út (1) auchan (1) auchan hónap (1) autópark (1) aya (1) a beat c (1) a haza nem eladó (1) bahrein (3) baja (1) batman (1) baumgartner zsolt (1) beszámoló (1) bianchi (1) blazeit420 (1) bor (1) bottas (39) bulvár (1) button (15) chetz (1) chilton (2) CiaoJules (1) cica (1) comics salón (1) cosplay (28) csúszás (1) czollner (1) dakar (1) dave rodgers (1) dél amerika (1) dioráma (1) di resta (1) domino (1) együtt 2014 (1) elemzés (1) ellen baker (1) énblog (1) ericsson (21) eurobeat (6) farkas (1) felipe is faster (1) felirat (1) ferrari (1) fesztivál (1) fhs (1) film (1) fkgp (1) forma1 (1) formula-1 (200) formula e (14) fotó (4) freight nation (1) fritharn (1) gasly (10) gery (1) giovinazzi (2) gm rally (1) graffiti (13) grosjean (27) grumpy cat (1) gta online (1) gti (1) gti racing (1) gutierrez (7) hamilton (42) hartley (6) haryanto (1) HAYA (16) heat (1) heats (1) heidfeld (1) hirdetés (4) hot import nights (1) hülkenberg (25) így készült (1) impossible girls (1) indy500 (1) indycar (1) interjú (2) internet (1) IRL (1) itthon (1) jackson (1) japán (2) játék (4) jesz (1) jetvill (1) juiced2 (1) kaland (1) kamuprogram (1) képregény (103) kifogás (1) klisé (1) kobayashi (2) kommentár (258) komx (1) konverter (1) közvágóhíd (1) kritika (5) kti (1) különdíj (103) kvyat (26) lajcsi (1) leclerc (12) lista (8) lokál (1) los minidrivers (104) lotterer (1) lucky star (1) luke skywalker (1) mad max (1) magnussen (28) magyarázkodás (2) magyarország (1) magyar posta (1) magyar utánégetés (1) maldonado (15) mashup (1) massa (25) maylander (1) melbourne (1) mém (1) meme (1) mercedes (1) merhi (4) metropol (1) MLG (1) monaco (1) mondocon (22) montázs (1) morcica (1) moreno (1) múmia (1) munkáspárt (1) näeviss (1) naka (1) napló (1) nasr (10) németek (1) new horizon (1) ocon (13) olaszország (1) összefogás (1) ősz (1) otaku szektor (2) otp (1) palik (1) palmer (10) perez (26) plakát (3) politika (1) posta (1) pozsony (2) prius (1) prost (1) raikkönen (37) rajongás (1) rajz (2) rali (1) rally (1) régicucc (1) reklám (9) reklámvarjú (8) riak (1) ricciardo (54) rosberg (21) sainz (24) seiyuu (1) sirotkin (4) sms (1) sonaera (1) soroksári út (1) sport és egészség (1) status update (1) stevens (5) stroll (12) sutil (2) szárny (1) szavazás 2014 (1) szinkron (1) szlogen (1) szlovákia (1) szocdemek (1) szocsi (2) szoftver (1) szolgálati közlemény (13) szüret (1) tard (1) teherpályaudvar (1) tél (1) terebes (1) terepverseny (1) tervezés (1) tesztszezon 2014 (1) tesztszezon 2016 (1) top10 (1) továbbisvan (1) toyota (1) tutorial (1) úmp (1) választás 2014 (6) vandoorne (10) varjú (1) vergne (4) versenyzés (1) verstappen (51) vettel (61) videó (4) világbajnok (1) viola (1) vírusirtó (1) vita (1) wavpack (1) webber (1) wehrlein (10) yozsefváros (1) zöldek pártja (1) Címkefelhő

Megszokhattuk már, hogy itthon nem igazán születnek jó reklámkampányok, ezen belül a plakátokat még annyira se gyakran találják el az erre specializálódott csapatok. Ezúttal a Varjú a hazai turisztikai hivatal őszi plakátján akadt ki.

Lássuk a képet.


(forrás: itthon.hu)

Első észrevétel: miért pont lila a háttér? Ez mióta őszies szín? Ha Bernard Goldberg lennék, most a pozitív diszkriminációt és a homoszexuális lobbit okolnám, de szerencsére nem vagyok ő. Nem lett volna jobb mondjuk a barna bármelyik árnyalata? Ha fejben így képzeljük el, sokkal barátságosabb kép a végeredmény.

Aztán: miért kíván a dioráma hógömbre emlékeztetni? Ritka ebből a stílusból az olyan, ami nem karácsonyi, vagy általában téli. Egyébként az iroda Photoshop-huszárai a gömbön belül se remekeltek: a +2 dombocska hátul már túlzás, illetve a fák is eléggé matrica hatásúak, nyilván nem annak lettek szánva. Túl nagy a perspektíva hátrafelé, pedig a talapzat mérete meghatározza a benn foglaltak mennyiségét.

A legidegesítőbb azonban az, hogy a szlogen és a képi megvalósítás nem passzolnak egymáshoz. A szöveg azt mondja: "Lesz mire emlékezned, ha belekóstolsz itthon az őszbe!". Ehhez képest egy szüreti mulatság van a borospohárból henkölt - mondjuk így - levélgömbben. A szüreti mulatság és a rá való emlékezés nem valami jó barátok, ritkán jön össze. Általában a barátok emlékeztetik szerencsétlen figurát, hogy miért ébredt másnap reggel a csirkeólban/fáskamrában/szénakazalban/kutyaházban, különböző színű és ízű rúzsnyomokkal az arcán. Persze, mértékkel inni volna ildomos, de a házigazdák és a profi ivó (vagyis alkoholista) ismerősök nem hagyják szó nélkül az 1 pohárnál való megállást. Legtöbbször homoszexuálisnak bélyegzik az óvatos fogyasztót, vagy azt hiszik, kiskorú. Az ember pedig becsvágyó, összeszedi bátorságát, és...általában itt ér véget a bulira emlékezés.

Vagy a boros témát kellene gyorsan szelídíteni, vagy a szlogent kellene átgondolni. Hiába lejárt lemez, mégis jobban hangzana mondjuk, hogy "Új élmények várnak, ha belekóstolsz itthon az őszbe!". Most úgyis nagyon menő az élmény szóval dobálózni.

Címkék: reklám magyarország szüret ősz bor itthon plakát 2012 dioráma reklámvarjú

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://waryou1afun.blog.hu/api/trackback/id/tr294873073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása