Ezt a posztot a nemrégiben elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlom. Azt hittük, Senna volt az utolsó, erre tavaly ősszel kiderült, hogy fatális balesetek bármikor történhetnek. Nyugodj békében, Jules!
Eme szomorú felütés után jöjjön az elektromos versenysorozat utolsó, dupla fordulója. Szép helyszínen építették fel a londoni pályát, az árnyékra nem lehetett panasz. Ahogy a mezőnyre sem, mert erre a végjátékra elég sok új versenyzőt beneveztek. Hogy mást ne mondjak, a végére megint lett női és japán pilóta is a mezőnyben. A narancssárgára váltott Andrettinél Vergne mellé a svájci Simona de Silvestro került, az Amlinnél pedig Yamamoto Sakon örülhetett a lehetőségnek. A NextEV-nél (vagyis a kínaiaknál) Oliver Turvey váltotta Picet, és Trullinak is új csapattársa lett. Jön az első futam összefoglalója.Buemi hirtelenjében izgalmassá tette a végjátékot, csak 3 pont volt a hátránya Piquet-hez képest. A svájci valahogy eltűnt di Grassi és Piquet brazil belháborújában, de így hirtelen háromfrontos lett a küzdelem. Erről szól a verseny képe.Ráadásul a második futam rajtsorrendje sem jelzett előre semmi jót Nelsinhónak: Buemi sokkal előrébbről indult, míg neki a fél mezőnyön végig kellett rágnia magát. És a verseny nagy részében így is maradt a helyzet...aztán Buemi megpördült és elé került így Senna.Ja igen, Stephane Sarrazin majdnem rajt-cél győzelmet aratott, csakhogy a végére már porzott az akku. Úgyhogy több mint 40 másodperc büntetést akasztottak a nyakába, amivel a 15. helyen rangsorolták.
Gratulálok Nelson Piquet jr.-nak az egyéni, az E.DAMS Renault-nak pedig a konstruktőri világbajnoki címhez! Szerintem ez egy izgalmas évad volt, remélem, lesz folytatás.